Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Oranje Dordrecht. Meer weten? Ontdek meer
Michael
27 jun 2026 om 21:21
Altijd geweldig en stellen nooit teleur.
Nicky
27 jun 2026 om 1:00
Ongelofelijk hoelang alles hier duurt
Felicia
26 jun 2026 om 8:33
Pita shoarma was met veel komkommer en tomaat. Er staat nergens aangegeven dat dit erbij geserveerd wordt. Het was een heel klein bakje met dus amper vlees. Grote kapsalon waren de frietjes meerdere keren gebakken!! Er zaten zwarte friet in de kapsalon!
Robin
26 jun 2026 om 0:54
Het eten was erg goed. De bezorging was netjes gedaan maar met een verwachte bezorgtijd van 23:00 en dan uiteindelijk bezorgd om 23:45 vond ik wel vervelend
Arshad
25 jun 2026 om 19:23
Smaakt goed hoor! heel menu is 100% halal
MCMF
22 jun 2026 om 16:33
Heerlijke feta salade met dit warme weer.
martijn
22 jun 2026 om 14:39
Super mooie en lekkere kapsalon met lekkere knapperige frietjes. Lekker optijd geleverd ondanks de drukke zondag door een supervriendelijke meneer! 100% kans dat ik hier weer ga bestellen.
Mandy
16 jun 2026 om 19:34
precies op tijd. goed warm, en precies genoeg kaas. vol maar voldaan
Anja
3 jun 2026 om 20:04
was weer heerlijk
M
2 jun 2026 om 20:39
goede kwaliteit. het heeft ons gesmaakt
Marco
25 mei 2026 om 8:31
Goed eten en goed verpakt en ook warm verpakt wat wil een mens nog meer